Vacature

Administatief bediende / onthaal

Contracttype: Dagwerk

Referentie: 262

Update: 03-05-2021

default

Françoise Baudot

Uw Contactpersoon

Solliciteer nu

Functieomschrijving

Voor onze klant werkzaam in de retail zijn wij op zoek naar een administratief medewerker.Je bent verantwoordelijk voor: - het voorbereiden van goederenontvangsten adhv facturen of zendnota's. - fouten bij levering. - het verwerken en opvolgen van promoties van leveranciers. Je bereidt folders voor: je maakt een overzicht van de artikelnummers per pagina, je controleert de voorraden, je voert promoties in de winkel. Je werkt nauw samen en rapporteert aan de aankoper en staat deze ook bij in drukke periodes. Je bent verantwoordelijk voor het online plaatsen van het productassortiment. Je springt bij aan het onthaal: opzoeken klantorders, herstellingen inboeken en opvolgen bij de leveranciers.

Profiel

Je hebt een administratieve opleiding genoten (A2 of A1) Je bent communicatief sterk. Je bent oplossingsgericht, nauwkeurig, gestructureerd en stressbestendig. Je werkt in het weekend op zaterdag en zondagvoormiddag.

Wij bieden

Je komt terecht in een groeiende familiale omgeving. Zelfstandigheid in de job.

Ik wil deze job!

Bel ons op bovenvermeld nummer voor een afspraak of vul onderstaand formulier in en we contacteren je heel binnenkort!

In onze privacyverklaring informeren we je over de gegevens die wij verzamelen wanneer je onze website bezoekt en waarvoor we die gebruiken. Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA, hierbij zijn de Google Privacy Policy en Servicevoorwaarden van toepassing.