Functieomschrijving
- Bestellen van technische mechanische onderdelen, grondstoffen en verpakkingen, ...
- Correct uitvoeren en opvolgen van de aankoopadministratie.
- Nauw samenwerken met onze verschillende interne diensten om de behoeften en vereisten binnen het bedrijf goed te begrijpen.
- Ontwikkelen en onderhouden van relaties met leveranciers om te zorgen voor tijdige levering van goederen en diensten.
- Algemeen onthaal klanten en leveranciers (telefonie, receptie klanten/leveranciers, ….)
Profiel
- Je hebt een degelijke technische basiskennis van producten.
- Je kan terugvallen op relevante ervaring, bij voorkeur in een gelijkaardige functie.
- Je bent commercieel ingesteld en plaatst een duurzame relatie met de leveranciers centraal.
- Je hecht belang aan teamwork en weet dat je niet alleen tot een resultaat kan komen.
- Je kan vlot overweg met de gangbare IT toepassingen en leert snel bij.
- Je staat achter onze FANwaarden: familiaal, actief en nauwkeurig.
Wij bieden
- Je krijgt de mogelijkheid om je verder te ontwikkelen in je functie door middel van opleidingen en interne trainingen.
- Onze klant is continu in beweging, waardoor er veel ruimte is voor initiatief en groei binnen de organisatie. Samen met een team van enthousiaste collega’s krijg je een unieke kans om deel uit te maken van een toonaangevend bedrijf met open cultuur waarin je jouw passie en vaardigheden verder kan uitbreiden.
- Naast de leuke werksfeer kan je rekenen op een uitdagend loonpakket, aangevuld met extralegale voordelen (zoals bv. een intern fietsplan).
- Voltijdse functie met glijdend uurrooster (39u/week).