Vacature

Administratief medewerker orderverwerking

Contracttype: Dagwerk

Referentie: 2984

Update: 13-05-2024

Daphne2

Daphne Priem

Uw Contactpersoon

Solliciteer nu

Functieomschrijving

Voor onze klant zijn we op zoek naar een enthousiaste administratief medewerker voor de orderverwerking. - Verwerken van orders in SAP voor de volgende segmentaties en afdelingen. - Aanmaken van orders op basis van klantaanvragen en bedrijfsvereisten. - Invoeren van klantgegevens, product- of serviceinformatie, aantallen, data en andere relevante gegevens. - Snelle opvolging van klachten van klanten, zoals defecte producten, kwaliteitsproblemen, beschadigde goederen of verkeerd geleverde items. - Initiëren van nieuwe orders voor urgente vervangingen met prioriteit in de productie en leveringsketen. - Effectieve communicatie met interne afdelingen en klanten over de voortgang van vervangingsorders. - Zorgvuldige documentatie van klachten en acties voor rapportage en verbetering. - Correcties in orders om te zorgen voor nauwkeurigheid en klanttevredenheid. - Bijwerken van klantinformatie, voorraadbeheer, prijsaanpassingen en administratieve correcties. - Ontwikkelen van gedetailleerde werk- en procesinstructies voor diverse taken binnen de organisatie. - Zorgen voor standaardisatie, training en naleving van processen. - Verwerken van zelf facturerende factureren voor transport. - Bijhouden en beheren van niet opgehaalde goederen. - Beheren van dagelijkse Excellijsten van uitstaande orders.

Profiel

- Je hebt een goede kennis van de Nederlandse taal. - Basiskennis Engels, Frans is mooi meegenomen. - IT-vaardigheden, waaronder kennis van SAP s/4HANA & Flori is een pluspunt maar geen must. - Bekenheid met Microsoft Office, met geavanceerde Excelvaardigheden. - Ervaring met Visio, SharePoint en OneDrive is mooi meegenomen.

Wij bieden

- Een fulltime aanbieding in een dynamisch en internationaal bedrijf. - Een aantrekkelijk salarispakket. - Extra legale voordelen zoals een groeps- en hospitalisatieverzekering. - Maaltijdcheques. - Mogelijkheid om een fiets te leasen. - Veel ruimte voor eigen initiatief. - Een flexibele werkomgeving. - Flexibele uren zijn bespreekbaar. - Een goede work-life balance. - Teambuildings en bedrijfsevents. - De kans om bij te leren en door te groeien.

Ik wil deze job!

Bel ons op bovenvermeld nummer voor een afspraak of vul onderstaand formulier in en we contacteren je heel binnenkort!

In onze privacyverklaring informeren we je over de gegevens die wij verzamelen wanneer je onze website bezoekt en waarvoor we die gebruiken. Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA, hierbij zijn de Google Privacy Policy en Servicevoorwaarden van toepassing.