Functieomschrijving
- Je bent het eerste aanspreekpunt voor onze klanten bij vragen of klachten.
- Je zoekt steeds naar een gepaste oplossing.
- Je geeft correcte, technische informatie door aan interne en externe klanten.
- Je voert controles uit op ingevoerde contracten en staat nauw in contact met het salesteam.
- Je staat met het team in voor allerhande administratieve taken.
Profiel
- Je beschikt over een bachelor of hebt reeds een eerste ervaring in een gelijkaardige functie.
- Je bent perfect 2 talig (NL/FR) en communicatief sterk.
- Je bent commercieel en klantgericht ingesteld.
- Je bent een echte teamplayer en hebt een hands on mentaliteit.
- Je bent een dynamisch persoon en enthousiast om bij te leren over de energiemarkt.
- Je kan goed omgaan met stress en kan makkelijk prioriteren.
Wij bieden
- Een mooie uitdaging met verantwoordelijkheden in een dynamisch team.
- Een loopbaan in een groeiend, Belgisch bedrijf in een heel boeiende sector.
- Tewerkstelling in een fantastische werklocatie.
- Een fulltime job van 38u/week en hierbij 13 ADV dagen.
- Een aantrekkelijk en ruim salarispakket met tal van voordelen (maaltijdcheques, groepsverzekering, uitgebreide hospitalisatieverzekering,...).