Functieomschrijving
- Voor een onderneming thuis in Telecom kijken wij uit naar een helpdeskmedewerker, customer support.- Je biedt functionele ondersteuning mbt telecom hardware en onderliggende proximus diensten. Intern ben je het aanspreekpunt op valk van helpdesk en eerste lijn ondersteuning. Rechtstreeks sta je in contact met de eindgebruikers en beslissingsnemers.- Registratie en afhandelen van binnenkomen tickets; Samenwerking met twee lijndienst; Beheer van logistiek (leveringen en dienst naverkoop); Administratief beheer met MS Office programma.
Profiel
- Je hebt een zeer goede kennis van het Nederlands en Frans, bijkomend is een goede kennis van het Engels een pluspunt.
- Communicatief sta je sterk in je schoenen met de nodige klantvriendelijkheid.
- Administratief ben je nauwkeurig en je hebt oog voor detail.
- Je hebt een vlotte kennis van het MS Windows en MS Office pakket.
Wij bieden
Voltijdse tewerkstelling (beschikbaarheid tussen 08u en 18u) binnen een 39 uren week. Je bouwt 6 extra dagen verlof op die je tijdens het jaar kan opnemen (ADV).
De onderneming is financieel sterk en in volle groei!
Natuurlijk is dit kans op een vast contract na een positieve periode via Quality.