Functieomschrijving
Wij zijn op zoek naar een Flying Office Consulent- Je voert allerlei administratieve taken uit
- Het verwerken van aankoopfacturen
- Opvolgen van betalingen, voorbereiden van verkoopfacturatie
- Plaatsen van bestellingen
- Onderhouden van het klantencontact en klanten-tevredenheid
- Opmaken van documenten en presentaties, ...
Profiel
- Je hebt weet van de boekhoudkundige regels en je bent in staat om prioriteiten te stellen
- Daarnaast heb je een sterk analytisch vermogen waardoor je snel de bedrijfsadministratie kan optimaliseren
- Je kan structuur brengen in bedrijven waar deze minimaal of nog niet aanwezig is en je bent snel weg met nieuwe
software en/of
bereid deze aan te leren
- Je kan vlot overweg met de courante Office toepassingen
- Je spreekt en schrijft perfect Nederlands en hebt een goede kennis van Frans en Engels
- Het schrikt je niet af om veel nieuwe mensen te leren kennen
- Je bent in staat om bij al je klanten als een vaste waarde van het team mee te draaien
Wij bieden
- Een functie met verantwoordelijkheid over je eigen klantenportefeuille en flexibiliteit in je agenda
- Je krijgt een marktconform loon in samenhang met je competenties en ervaring