Vacature

HR & administratief medewerker

Contracttype: Dagwerk

Referentie: 2709

Update: 10-11-2023

default

Elise Verschoore

Uw Contactpersoon

Solliciteer nu

Functieomschrijving

- HR beleid uitzetten samen met het management en de uitvoering & opvolging hiervan coördineren. Dit zowel op vlak van rapportering als het menselijke aspect. - Werving en selectie van vaste en tijdelijke medewerkers, van uitschrijven vacatures tot onthaal. - Loonsverwerking vaste medewerkers & administratie interimpartners. - Functioneringsgesprekken organiseren. - Competentiemanagement en opleidingen voorzien. - Administratieve ondersteuning van sales en finance, afhankelijk van de sterktes van de kandidaat kunnen de accenten hier elders liggen.

Profiel

- Zin voor verantwoordelijkheid; na de opleiding zal je heel zelfstandig moeten kunnen werken. - Sterk communicatief (NL + ENG); team met veel betrokken medewerkers. - Hands on mentaliteit; in een KMO helpt iedereen elkaar, als een collega tijdelijk extra werk heeft een handje geven en omgekeerd. - Kennis van sociale wetgeving & loonadministratie. - Cijfermatig sterk.

Wij bieden

- 4/5e tewerkstelling eventueel bespreekbaar.

Ik wil deze job!

Bel ons op bovenvermeld nummer voor een afspraak of vul onderstaand formulier in en we contacteren je heel binnenkort!

In onze privacyverklaring informeren we je over de gegevens die wij verzamelen wanneer je onze website bezoekt en waarvoor we die gebruiken. Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA, hierbij zijn de Google Privacy Policy en Servicevoorwaarden van toepassing.