Functieomschrijving
- Voorbereiden en uitwerken van de offertes aan de hand van het technisch commercieel overleg met de klant
- Voorbereiden en opvolgen van bestellingen en reservaties waarbij de service naar de klant centraal staat.
- Klant op de hoogte houden van de status van hun dossier waarbij je informatie verstrekt over de producten en diensten mbt de levertermijn, beschikbaarheid materiaal,...
- Verwerken en opvolgen van de eventuele vragen of klachten.
Profiel
- Je beschikt over een bachelor diploma of gelijkwaardig door ervaring
- Je durft je verantwoordelijkheid te nemen en volgt de administratie vlot op en dit met een commerciële inslag.
- Goed Engels en noties van Duits en Frans is mooi meegenomen.
- Heel goede kennis van Microsoft office en kennis van SAP is mooi meegenomen.
- 2 à 3 jaar ervaring in een bouw gerelateerde verkoopomgeving is een plus, maar geen must. We voorzien sowieso een interne opleiding.
Wij bieden
- Een filevrije job in de buurt van Brugge.
- Een fulltime aanbieding in een dynamisch en internationaal bedrijf.
- Een aantrekkelijk salarispakket.
- Extralegale voordelen zoals een groeps en hospitalisatieverzekering.
- Maaltijdcheques.
- Mogelijkheid om een fiets te leasen.
- Veel ruimte voor eigen initiatief.
- Een flexibele werkomgeving.
- Flexibele uren zijn bespreekbaar
- Een goede work life balance.
- Teambuildings en bedrijfsevents.
- De kans om bij te leren en door te groeien.
- Je werkt voor een ecologisch bewust bedrijf.