Functieomschrijving
- Je verzorgt de coördinatie van verschillende campagnes met bestaande uitgevers en andere partnerbedrijven (online en offline): je vraagt offertes op, plant de opmaak van advertenties in en volgt alle deadlines nauwkeurig op.
- Je gaat na of de inhoud op de verschillende portaalsites waarmee we samenwerken nog steeds correct is en stuurt bij waar nodig.
- Je gaat op zoek naar nieuwe (online) media en trends.
- Je helpt mee met het bedenken van acties en campagnes.
- Je bent ons centraal aanspreekpunt voor het online zetten van alle inhoud op onze website en onze webshop. De teksten worden je aangeleverd, maar je hebt een scherp oog voor creatieve titels die goed scoren voor SEO.
- Je bent ook de schakel tussen je werkgever en de websitebouwer: je hebt technisch inzicht in de achterliggende processen om zo goed te weten hoe je aanpassingen op de website kan briefen en de uitvoering ervan kan opvolgen.
- Je bent verantwoordelijk voor het beheren van verschillende jobcampagnes, zowel print als online.
- Je zorgt voor een tijdige aangifte aan gemeentes wanneer een folder huis aan huis wordt verdeeld.
- Je houdt van een gevarieerd takenpakket en je helpt mee samen met je collega's bij allround marketingtaken: POS materiaal, voorbereiding beurzen, administratie,...