Vacature

Medewerker administratie

Referentie: 1476

Update: 10-03-2022

Isabelle

Isabelle Maselis

Uw Contactpersoon

Solliciteer nu

Functieomschrijving

Je bent verantwoordelijk voor onder andere de leveranciers van de afdelingen fashion, textiel en wonen. Je taken zien er als volgt uit:Je bereidt goederenontvangsten voor aan de hand van facturen of zendnota’s. Je bent verantwoordelijk voor het opvolgen van de retourlijsten van de aan jou toegewezen leveranciers. Indien retours te lang blijven open staan, is het jouw verantwoordelijkheid om de leverancier in kwestie te contacteren. Je bent verantwoordelijk voor fouten bij levering. Indien er goederen te veel of te weinig geleverd worden, is het jouw taak op dit op te vragen en de aankoper ervan op de hoogte te brengen. Je bent verantwoordelijk voor het verwerken en opvolgen van promoties van de aan jou toegewezen leveranciers. Soms gebeurt het dat onze winkel collega's of concurrenten volgt in bepaalde promoties. Dit bespreek je samen met de desbetreffende aankoper. Je bereidt folders voor die door de aan jou toegewezen leveranciers worden uitgegeven. Concreet houdt dit het volgende in: Je maakt een overzicht van welke artikelnummers op welke pagina’s staan. Je controleert de voorraden en brengt de aankoper op de hoogte van wat besteld dient te worden. Je voert promoties in de winkel in zolang de folder geldig is. Je biedt assistentie aan de aankoper tijdens drukke perioden. Je houdt een overzicht van de artikelvoorraden in de twee vestigingen en zorgt ervoor dat dit ongeveer gelijk verdeeld blijft. Dit wordt besproken met de aankoper. Indien oude leveringen in het magazijn blijven staan, geef je dit door aan de verkoper. Deze zal het nodige ondernemen om de levering alsnog te verwerken. Je bent verantwoordelijk voor het online plaatsen van het productassortiment die onder de aan jou toegewezen leveranciers vallen. Je ziet er ook op toe dat oude artikelen van de webshop gehaald worden. Verantwoordelijkheden In de administratieve tak bent u vaak de laatste persoon in de ketting. Je draagt dus de verantwoordelijkheid dat alles goed verloopt. Indien zaken ontsporen of leveranciers hun beloftes niet nakomen, is het jouw taak om deze problematiek te bespreken met de aankoper / directie.

Profiel

Je beschikt over een TSO diploma administratie. Je bent een gestructureerd persoon en gaat nauwkeurig tewerk. Je bent communicatief sterk en kan duidelijke richtlijnen geven naar leveranciers toe. Je kan problemen tijdig detecteren. Je bent een oplossingsgericht persoon. Je hebt een groot verantwoordelijkheidsgevoel en bent in staat de schuld op jou te nemen indien er zaken mislopen. Je bent bereid om op zaterdagvoormiddag te werken

Wij bieden

Een boeiende job met verantwoordelijkheid in een groeiend familiebedrijf, waarin je alle tools hebt om jezelf te ontwikkelen.

Ik wil deze job!

Bel ons op bovenvermeld nummer voor een afspraak of vul onderstaand formulier in en we contacteren je heel binnenkort!

In onze privacyverklaring informeren we je over de gegevens die wij verzamelen wanneer je onze website bezoekt en waarvoor we die gebruiken. Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA, hierbij zijn de Google Privacy Policy en Servicevoorwaarden van toepassing.