Functieomschrijving
- Je doet onthaal op de dagen dat de vaste medewerker vrije dag en/of verlof heeft. Je bent de eerste persoon die de klant ziet, wanneer hij een vraag, een herstelling of een probleem heeft.
- Je begroet de klanten altijd met een glimlach en beantwoordt hen op een rustige manier.
- Je beantwoordt de telefoons en schakelt ze door naar de gevraagde winkelmedewerker.
- Je staat graag op van jouw bureau om de klant te helpen.
- Je bent verantwoordelijk voor onder andere de leveranciers van verschillende afdelingen. Je taken zien er als volgt uit:
- Je bereidt goederenontvangsten voor aan de hand van facturen of zendnota’s.
- Je bent verantwoordelijk voor het opvolgen van de retourlijsten van de aan jou toegewezen leveranciers. Indien retours te lang blijven open staan, is het jouw verantwoordelijkheid om de leverancier in kwestie te contacteren.
- Je bent verantwoordelijk voor fouten bij levering. Indien er goederen te veel of te weinig geleverd worden, is het jouw taak op dit op te vragen en de aankoper ervan op de hoogte te brengen.
- Je bent verantwoordelijk voor het verwerken en opvolgen van promoties van de aan jou toegewezen leveranciers. Soms gebeurt het dat onze winkel collega's of concurrenten volgt in bepaalde promoties. Dit bespreek je samen met de desbetreffende aankoper.
- Je biedt assistentie aan de aankoper tijdens drukke perioden.
- Je houdt een overzicht van de artikelvoorraden in de twee vestigingen en zorgt ervoor dat dit ongeveer gelijk verdeeld blijft. Dit wordt besproken met de aankoper.
- Indien oude leveringen in het magazijn blijven staan, geef je dit door aan de verkoper. Deze zal het nodige ondernemen om de levering alsnog te verwerken.
- Je bent verantwoordelijk voor het online plaatsen van het productassortiment die onder de aan jou toegewezen leveranciers vallen. Je ziet er ook op toe dat oude artikelen van de webshop gehaald worden.