Functieomschrijving
Je staat in voor de verdere uitbouw van de service afdeling.
- Je geeft telefonische technische support aan klanten en brengt waar nodig een klantenbezoek.
- Je analyseert de problemen en werkt een oplossing uit waarbij je de realisatie ervan opvolgt.
- Je bent verantwoordelijk voor de administratieve opvolging van de service afdeling waarbij je instaat voor o.a. opmaak en actieve opvolging van offertes, bestellingen, communicatie met klant en leverancier, beheer van machines en installaties m.b.t. service en onderhoud.
- Daarnaast denk je pro actief na over verbeteringen, optimalisaties binnen het volledige projectproces.
- Je rapporteert aan de Business Unit Manager.
Profiel
- Je hebt reeds enige tijd ervaring in de industrie.
- Je bezit een grote passie voor techniek en hebt affiniteit met een technische omgeving.
- Je hebt een goede kennis van Microsoft Office.
- Je bent bij voorkeur 4 talig (NL/FR/ENG/D)
- Je commerciële ingesteldheid, salesaanpak en klantgericht zet je om in concrete acties.
- Je hebt een helikopterview, ziet verbanden, kan redeneren en werkt proactief.
- Tegelijkertijd werk je graag gestructureerd en administratief nauwkeurig.
- Teamspirit en communicatie zijn sleutelwoorden.
- Tot slot straal je de waarden van het bedrijf uit: expertise, doorzettingsvermogen, integriteit, passie en dynamisme.
|- Je behaalde een master in een technische richting of gelijkwaardig door ervaring.
Wij bieden
- Extralegale voordelen, waaronder een bedrijfswagen.
- Je komt terecht in een stabiele en bruisende onderneming met veel ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en opleiding. Doorgroeimogelijkheden voor elk talent.
- Je wordt opgeleid en ondersteund door een collegiaal team, gepassioneerd door de business.