Functieomschrijving
- Bestellingen en klantengegevens registreren in het Navision-systeem
- Offerteaanvragen behandelen en oplossingen/alternatieven voorstellen aan klanten
- Leads doorgeven aan verkopers
- Klantgegevens aanvullen in CRM
- Prijslijsten updaten
- Voorraadadministratie
- Klanten contacteren voor bijkomende info of status orders
- ...
Profiel
- Je beschikt minimaal over een bachelordiploma of gelijkwaardig door ervaring.
- Je hebt een goede mondelinge talenkennis: Nederlands, Engels, Frans (Duits is pluspunt).
- Je werkt gefocust en gestructureerd, digitalisatie schrikt jou niet af.
- Je hebt een correcte mentaliteit: hands-on, stressbestendig en proactief.
- Je hebt reeds een eerste relevante werkervaring (ervaring met Navision is een pluspunt).
- Je woont bij voorkeur binnen een straal van 20 km van Meulebeke.
Wij bieden
- Groeiend bedrijf met ambities in internationalisatie en innovatie
- Optie op vaste indiensttreding na positieve evaluatie
- Familiale sfeer, met ruimte voor jouw persoonlijke inbreng
- Aantrekkelijke en marktconforme verloning volgens jouw voorkennis en ervaring