Functieomschrijving
- Het beantwoorden van de telefoon, post en e-mails van klanten en leveranciers.
- Het eerste aanspreekpunt binnen de organisatie voor kantoorbenodigdheden en andere facilitaire noden.
- Het verwerken en archiveren van documenten.
- Positieve ondersteuning van de collega's binnen het team.
Profiel
- Je hebt een goede beheersing van zowel de Nederlandse als de Franse taal.
- Je hebt minimaal een diploma secundair onderwijs en minstens 2 jaar ervaring in een vergelijkbare functie.
- Je beschikt over een goede kennis van het MS Office pakket.
- Je hebt sterke sociale vaardigheden, bent teamgericht, nauwkeurig, organisatorisch sterk, bent communicatief en positief ingesteld.
Wij bieden
- Je komt terecht in een familiaal en open bedrijf en in een dynamisch en leuk team.
- Je werkt met de nieuwste tools die je nodig hebt om je job goed en vlot uit te oefenen.
- Je krijgt een gevarieerd takenpakket.
- We bieden jou een competitief salarispakket en andere aantrekkelijke extralegale voordelen.
- Doorgroeimogelijkheden.