Vacature

Administratief bediende levering

Contracttype: Dagwerk

Referentie: 2713

Update: 16-11-2023

Daphne2

Daphne Priem

Uw Contactpersoon

Solliciteer nu

Functieomschrijving

- Je maakt afspraken bij de particuliere klanten voor de levering en fungeert als tussenpersoon voor de chauffeurs en klanten. - Je zorgt voor het organiseren en optimaliseren van de planning van de vrachtwagens en stelt de dagelijkse ritten samen van 8 à 9 opleggers. - Je denkt geografisch na welke ritten er gecombineerd kunnen worden voor een kosten efficiënte planning. - Je registreert de planning in het ERP systeem, aan de hand van dezelfde tools maak je de planning voor de koeriers. - Je volgt het verloop van de planning accuraat op en kan bijsturen indien nodig. - Je beheert de transportdocumenten. - Je rapporteert aan de planningsverantwoordelijke en je bent een teamplayer.

Profiel

- Je bent een administratieve duizendpoot en vlot PC vaardig. - Communiceren kan je in het Nederlands en Frans. - Je beschikt over een goede portie logisch inzicht en kan heel nauwkeurig werken. - Je bent een organisatorisch talent, prioriteiten stellen, communiceren, plannen en organiseren ligt in je natuur. - Het belangrijkste is dat je vooral heel veel goesting hebt om er samen met ons in te vliegen.

Wij bieden

- Voltijdse tewerkstelling in dagregime (start tussen 7u30 en 8u) - 39u40 per week met daarboven 10 ADV dagen op jaarbasis - Marktconform loon, aangevuld met extra legale voordelen - Maaltijdcheques van 8€ per gewerkte dag - Groepsverzekering

Ik wil deze job!

Bel ons op bovenvermeld nummer voor een afspraak of vul onderstaand formulier in en we contacteren je heel binnenkort!

In onze privacyverklaring informeren we je over de gegevens die wij verzamelen wanneer je onze website bezoekt en waarvoor we die gebruiken. Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA, hierbij zijn de Google Privacy Policy en Servicevoorwaarden van toepassing.