Vacature

Administratief medewerker

Contracttype: Dagwerk

Referentie: 2623

Update: 29-08-2023

Saartje

Saartje Van Hoorebeke

Uw Contactpersoon

Solliciteer nu

Functieomschrijving

- Als administratief medewerker ben je het aanspreekpunt voor klanten collega's (prijsaanvragen, promo-aanvragen, beschikbaarheid) - Dagelijkse telefonie en emailverkeer schrikt je niet af. - Als administratief medewerker ben je ook verantwoordelijk voor de planning van leveringen aan huis. - Facturatie is ook een belangrijke taak. - Aan het eind van de dag ben je ook verantwoordelijk voor de controle van de kassa's. - Je spoort mogelijke onregelmatigheden op en lost deze op de beste manier op. - Ook zorg je voor de input van promotieartikelen in het systeem.

Profiel

- Wij zijn op zoek naar een administratieve duizendpoot. - Als administratief medewerker werk je gestructureerd en planmatig. - Klantencontact schrikt je niet af. - Je spreek vloeiend Nederlands en hebt een basiskennis Frans. - Werken op zaterdag is geen probleem (1 zaterdag op de maand thuis)

Wij bieden

- Voltijds contract: 40u met een vaste vrije dag in de week en 1 vrije zaterdag in een maand - Aantrekkelijke verloning op basis van je opleiding, ervaring. - Personeelskorting - Maaltijdcheques - Ecocheques - Je krijgt een gepaste opleiding bij opstart.

Ik wil deze job!

Bel ons op bovenvermeld nummer voor een afspraak of vul onderstaand formulier in en we contacteren je heel binnenkort!

In onze privacyverklaring informeren we je over de gegevens die wij verzamelen wanneer je onze website bezoekt en waarvoor we die gebruiken. Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA, hierbij zijn de Google Privacy Policy en Servicevoorwaarden van toepassing.