Vacature

Administratief medewerker aankoop

Contracttype: Dagwerk

Referentie: 2875

Update: 08-03-2024

Daphne2

Daphne Priem

Uw Contactpersoon

Solliciteer nu

Functieomschrijving

Als medewerker Purchase sta je samen met je collega’s in voor de aankopen van de firma (grondstoffen, hulpgoederen, wisselstukken en algemene aankopen). Je onderhandelt de prijsafspraken en aankoopvoorwaarden, volgt lopende orders op zodat deze tijdig onze firma bereiken en garandeert een goed en betrouwbaar stockbeheer. Hierbij onderhoud je goede contacten met collega’s bedrijfsintern en leveranciers extern. - Je werkt in een team met 2 collega’s, een calculator en aankoop manager. - Je bent mede verantwoordelijk voor de aankoop van grondstoffen, hulpgoederen, wisselstukken en algemene aankopen. - Je negotieert met de leveranciers omtrent prijsafspraken en aankoopvoorwaarden. - Je bent mede verantwoordelijk voor de leverancierskeuze van MRO artikels. - Je bouwt een lange termijn relatie op met de leveranciers. - Je staat in voor een goed en betrouwbaar stockbeheer van inkoopgoederen. - Je volgt de lopende orders en prijsaanvragen systematisch op. - Je beheert klachten omtrent bestelde goederen bij leveranciers, eventueel waar nodig in samenspraak met de kwaliteitsmanager. - Bovendien help je de boekhouding om de verschillende zendnota’s te verkrijgen alsook te controleren. - Je verwerft productkennis. - Je houdt de database up-to-date en accuraat over de leveranciers.

Profiel

- Voor deze sleutelfunctie in ons bedrijf mikken we idealiter op een Master (evt. Bachelor) met min. 3 à 5 jaar ervaring in een technische aankoopomgeving. - Affiniteit en/of kennis van metaalcomponenten is een belangrijke plus. - Je bent stressbestendig, in staat autonoom te werken en getuigt van een grote verantwoordelijkheidszin. - Je bent assertief doch diplomatisch ingesteld. - Je werkt nauwkeurig op administratief vlak en bent planmatig sterk. - Uitstekende kennis van het Engels is een must; bijkomende talenkennis is een mooie troef (Duits, Frans, …) - Ervaring met werken onder ISO 9001 en 14001 certificering is een pluspunt. - Je kan werken in een voltijds uurrooster (38 uur/week).|Bachelor/masterdiploma economie of gelijkaardige diploma’s met een aantal jaar relevante ervaring

Wij bieden

- Je komt terecht in een West-Vlaams familiaal productiebedrijf. - Een hebt een sleutelfunctie waarbij je zelfstandig beslissingen én initiatieven kan nemen en zo impact hebt op onze organisatie. - Een ruime begeleiding en opleiding is voorzien in aanvangsfase. - Een competitief salarispakket volgens jouw ervaring en competenties, aangevuld met extra legale voordelen zoals maaltijdcheques en een groepsverzekering

Ik wil deze job!

Bel ons op bovenvermeld nummer voor een afspraak of vul onderstaand formulier in en we contacteren je heel binnenkort!

In onze privacyverklaring informeren we je over de gegevens die wij verzamelen wanneer je onze website bezoekt en waarvoor we die gebruiken. Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA, hierbij zijn de Google Privacy Policy en Servicevoorwaarden van toepassing.