Functieomschrijving
- Als medewerk(st)er binnen de cel ‘boekhouding & financiën’ sta je onder meer in voor de dagelijkse verwerking van boekhoudkundige, fiscale en sociale documenten, het vervullen van diverse administratieve taken, de opmaak en analyse van periodieke rapporteringen en de voorbereiding van de jaarafsluitingen.
- Je verwerkt boekhoudkundige documenten (inkomende en uitgaande facturen, bankuittreksels, …).
- Je bereidt betalingslijsten voor binnen een duidelijke timing.
- Je houdt het debiteurenbeheer nauwgezet bij (opmaak uitgaande facturen, opvolgen achterstallige betalingen, …).
- Je doet de opmaak van periodieke projectrapporteringen.
- Je doet de opmaak en indiening van BTW aangiften en andere BTW gerelateerde documenten.
- Je werkt mee aan de opmaak van tussentijdse toestanden, jaarafsluitingen, financiële rapporteringen, budgetten en kasplanningen.
- Je voert ad hoc administratieve en boekhoudkundige taken en analyses uit.
- Je houdt de personeelsdata en de tijdsregistratie up to date.
- Je zorgt voor een vlotte en correcte payroll en maandafsluit.
- Je fungeert als aanspreekpunt voor diverse leveranciers, het sociaal secretariaat en de collega’s.