Functieomschrijving
Als allround medewerker B&B zorg je voor ondersteuning van de gastvrouw. De functie omvat volgende taken:
- Onthaal en receptie: d.m.v. boekingssoftware kan je nagaan wie er moet inchecken en/of uitchecken. Bij het inchecken zorg je ervoor dat de gast op de hoogte is van alles omtrent de B&B en omgeving en leg je nodige papieren klaar. Bij het uitchecken verzorg je de klantenrelaties en bezorg je de factuur en regel je de betaling.
- Ontbijt: d.m.v. boekingssoftware kan je nagaan wie er komt ontbijten. Het ontbijt dien je te verzorgen en daarna ook terug op te ruimen.
- Kamers, verwenhut & sportruimte: Kamers poetsen en klaarzetten voor nieuwe gasten. Verwenhut klaarzetten voor nieuwe klanten. Sportruimte dient wekelijks gedweild te worden. De was wordt bijgehouden.
- De frigo's worden aangevuld. Bestellingen worden ofwel zelf via de webshop doorgevoerd of worden doorgegeven aan de gastvrouw. Leveringen wegsteken en controleren.