Vacature

Business Proces Analist

Contracttype: Dagwerk

Referentie: 3012

Update: 07-06-2024

Daphne2

Daphne Priem

Uw Contactpersoon

Solliciteer nu

Functieomschrijving

- Je brengt de bedrijfsprocessen en behoeftes van de verschillende afdelingen in kaart zodat de gebouwde oplossing aansluit op de noden. Hiervoor werk je nauw samen met verschillende afdelingen. - Je staat in voor het testen van het MS Dynamics 365-systeem om de gebouwde functionaliteit te verzekeren. - Daarnaast ontwikkel je ook trainingsprogramma’s die je met veel dynamiek kan overbrengen naar de eindgebruikers. Met jouw enthousiasme weet je hen te motiveren en je zorgt er dan ook meteen voor dat ze het nieuwe systeem volledig beheersen. - Je identificeert voortdurend mogelijkheden voor systeemverbeteringen om de efficiëntie en productiviteit te maximaliseren. - Je ondersteunt de eindgebruikers en staat in voor het aanpakken en oplossen van problemen die zich na de implementatie kunnen voordoen. - Je beheert de documentatie van processen, configuraties en gebruikershandleidingen.

Profiel

- Je bent minimum in het bezit van een Bachelor of Master diploma in IT, bedrijfskunde of gerelateerd. - Bij voorkeur heb je reeds ervaring met MS Dynamics 365 in de maakindustrie en met BI-tools en datavisualisatie technieken. - Daarnaast heb je ervaring in bedrijfsanalyse en begrip van bedrijfsprocessen in productie, logistiek en expeditie - Mensen omschrijven jou als iemand met sterke communicatie- en interpersoonlijke vaardigheden. - Je bent analytisch en werkt zowel graag zelfstandig als in teamverband. - Problem solving is voor jou geen probleem, maar eerder een uitdaging die je met plezier aangaat. - We zoeken vooral een collega met goesting en drive die er samen met het team volledig wil voor gaan. Beschik je niet over alle gevraagde capaciteiten maar denk je toch dat deze job iets voor jou is, let's meet and talk, misschien komen we er samen wel uit.

Wij bieden

- Je komt terecht bij een internationale speler waar de waarden respect, gedrevenheid, klantgerichtheid en fierheid bovenaan staan. - Daarnaast kenmerkt de klant zich door een open bedrijfscultuur en korte communicatielijnen. Je krijgt veel vertrouwen en verantwoordelijkheden binnen jouw rol. In deze functie heb je dan ook echt impact en zit je mee aan de tekentafel van hun toekomst. - Een competitief salarispakket, aangevuld met extralegale voordelen en aangepast naar jouw ervaring en potentieel. - Je werkt in een 39-uren stelsel en naast wettelijk verlof en ADV heb je ook per jaar 4 extra verlofdagen. Je werkt binnen een glijdend uurrooster, een ideale work-life balans! Je werkt vanuit het hoofdkantoor of vanuit de site in Aalter. Ook hierin biedt de klant flexibiliteit. - Het werkgeluk van de medewerkers is heel belangrijk. Ze investeren in opleiding, maar ook in een leuke werfsfeer. Er worden dan ook regelmatig leuke events georganiseerd. Denk maar aan afterwork drinks, family day, teambuildings…

Ik wil deze job!

Bel ons op bovenvermeld nummer voor een afspraak of vul onderstaand formulier in en we contacteren je heel binnenkort!

In onze privacyverklaring informeren we je over de gegevens die wij verzamelen wanneer je onze website bezoekt en waarvoor we die gebruiken. Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA, hierbij zijn de Google Privacy Policy en Servicevoorwaarden van toepassing.