Functieomschrijving
- Je bent het aanspreekpunt op de binnendienst voor je klanten.
- Je begeleidt je klanten van A tot Z met een uitstekende service.
- Zowel via mail als telefonisch ga je klantgericht te werk.
- Je helpt bij het opmaken van offertes, stemt voor de prijssetting af met de vertegenwoordiger of operationeel verantwoordelijke.
- Je staat dagelijks in voor orderverwerking van een zeer ruim assortiment aan producten.
- Je staat in voor het verwerken en inboeken van aankoopfacturen van de handelsgoederen.
- Transportopvolging, klachtenbehandeling, rapportage en goede nazorg zijn cruciaal bij de klanten.
Profiel
- Je hebt bij voorkeur al een commercieel administratieve achtergrond.
- Je hebt een sterke hands on mentaliteit aangevuld met een commerciële mindset.
- Goede kennis van het Nederlands en een degelijke kennis van Frans is vereist om al je klanten op een professionele manier te woord te kunnen staan.
- Je hebt goede computervaardigheden en kan vlot overweg met Excel. Denk hierbij aan rapportering, draaitabellen, grafieken,...
- Je hebt een creatief meedenkend vermogen om mee nieuwe ideeën te genereren.
- Je kan zelfstandig werken, maar ook teamspirit is belangrijk. Je kan nauw samenwerken met je collega's om samen een uitmuntende klantenservice te voorzien. Je bent bereid om bij te springen bij een collega waar nodig.
Wij bieden
- Je komt terecht in een groeiende organisatie met een hecht team.
- Je werkt in een voltijds regime van 38u tussen 7u30 en 17u.
- Loon is bespreekbaar en wordt bepaald op basis van ervaring.