Functieomschrijving
Hoe ziet jouw werkdag eruit?- Je bent verantwoordelijk voor de administratieve opvolging van onze klanten: offertes opstellen, verkoop ondersteunen, facturen maken & contacten opvolgen. -- Het opbouwen van langetermijnrelaties met de klanten staat centraal.
- Samen met jouw account manager, planners & technische dienst zoek je naar de beste oplossing.Je werkt als team samen om de vooropgestelde omzet te behalen.
- Je behandelt klachten en gaat in gesprek met de klant.
- Je belt particuliere aanvragen op en volgt op.
Profiel
-Wij hebben een drukke mailbox en hete telefoonlijn, je bent dus best stressbestendig en kan multitasken. Je kent jouw weg in een ERP/CRM-pakket of wil die snel leren kennen. Je hebt commerciële feeling en bent communicatief sterk (NL perfect/FR goed) om de klant te woord te staan.|Wat is belangrijk?- Woonachtig rond Roeselare
- Zeer goede kennis van het office-pakket en administratief sterk
- Bachelorniveau
- Ervaring is mooi meegenomen
Wij bieden
- Wij vragen heel wat! Maar in ruil krijg jij een erg afwisselende job met veel verantwoordelijkheid, leuke collega’s waarbij je altijd terecht kan en een prettige werksfeer waarin zeker gelachen mag worden!- Daarnaast zijn er voldoende persoonlijke en opleidingsmogelijkheden gekoppeld aan een correcte verloning.