Vacature

Customer Service medewerker

Contracttype: Dagwerk

Referentie: 3254

Update: 19-11-2024

Lisa

Lisa Van Parys

Uw Contactpersoon

Solliciteer nu

Functieomschrijving

Je komt terecht in het Customer Service Team en neemt een zeer uiteenlopende centrale rol op waarbij je jouw klantendossiers beheert van offerte tot logistieke afhandeling en facturatie. Je kan vlot wisselen tussen verschillende taken en denkt graag mee met het team. - Je bent intern het eerste aanspreekpunt voor een bepaalde klantengroep m.b.t. beheer van het volledige orderproces en levert continu een hoge kwalitatieve service aan deze klanten. - Je maakt offertes op, beheert lopende bestellingen en coördineert afronding van dossiers tot facturatie. Je plant daarbij ook de transporten en de douane formaliteiten van jouw dossiers. - Je bent samen met je collega’s het eerste aanspreekpunt voor het onthaal van klanten & bezoekers en verzorgt telefonie. - Naast je verantwoordelijkheden voor jouw klantendossiers neem je ook administratieve taken op jou, zoals de verwerking van aankooporders. - Je denkt mee in procesverbeteringen en optimalisaties binnen jouw verantwoordelijkheden - Je zorgt dat bij jouw afwezigheid (vakantie, ziekte, enz.) dossiers vlot door collega’s kunnen opgevolgd worden - Je ziet er daarbij toe op de correcte aanmaak in ERP/CRM van nieuwe contacten/bedrijven, ook op het beheer en onderhoud van contacten/opportuniteiten/acties, en dit in samenwerking met de Sales Managers - Je rapporteert aan de Customer Service Lead.

Profiel

- Je werkt graag in een dynamische en snel veranderende omgeving waarbij jouw klantvriendelijkheid (schriftelijk/mondeling) een echte troef zijn - Je behaalde een bachelor in een relevante richting, of bent gelijkwaardig door ervaring - Je kunt terugblikken op 5 jaar ervaring binnen een commerciële binnendienst - Sterke kennis van MS Office, ERP en CRM - Talenkennis: vloeiend in Engels & Frans, kennis van Duits of van andere talen is een meerwaarde

Wij bieden

- Een gevarieerde, verantwoordelijke functie binnen een ambitieus groeibedrijf met een lange termijn focus met een verloningspakket (inclusief extralegale voordelen zoals maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering, … ) volgens jouw ervaring. - Naast de 20 wettelijke vakantiedagen heb je nog 12 ADV dagen – collectief verlof beperken ze tot het minimum - De uitdaging om continu verbeteringen in te voeren binnen je verantwoordelijkheden - Je krijgt een grondige opleiding bij opstart en opleidingsmogelijkheden tijdens je tewerkstelling. - Meerdere keren per jaar nodigen ze jou uit op leuke activiteiten. - Je werkt met toffe collega’s in een losse sfeer, waar directe communicatielijnen centraal staan.

Ik wil deze job!

Bel ons op bovenvermeld nummer voor een afspraak of vul onderstaand formulier in en we contacteren je heel binnenkort!

In onze privacyverklaring informeren we je over de gegevens die wij verzamelen wanneer je onze website bezoekt en waarvoor we die gebruiken. Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA, hierbij zijn de Google Privacy Policy en Servicevoorwaarden van toepassing.