Functieomschrijving
Je komt terecht in het Customer Service Team en neemt een zeer uiteenlopende centrale rol op waarbij je jouw klantendossiers beheert van offerte tot logistieke afhandeling en facturatie. Je kan vlot wisselen tussen verschillende taken en denkt graag mee met het team.
- Je bent intern het eerste aanspreekpunt voor een bepaalde klantengroep m.b.t. beheer van het volledige orderproces en levert continu een hoge kwalitatieve service aan deze klanten.
- Je maakt offertes op, beheert lopende bestellingen en coördineert afronding van dossiers tot facturatie. Je plant daarbij ook de transporten en de douane formaliteiten van jouw dossiers.
- Je bent samen met je collega’s het eerste aanspreekpunt voor het onthaal van klanten & bezoekers en verzorgt telefonie.
- Naast je verantwoordelijkheden voor jouw klantendossiers neem je ook administratieve taken op jou, zoals de verwerking van aankooporders.
- Je denkt mee in procesverbeteringen en optimalisaties binnen jouw verantwoordelijkheden
- Je zorgt dat bij jouw afwezigheid (vakantie, ziekte, enz.) dossiers vlot door collega’s kunnen opgevolgd worden
- Je ziet er daarbij toe op de correcte aanmaak in ERP/CRM van nieuwe contacten/bedrijven, ook op het beheer en onderhoud van contacten/opportuniteiten/acties, en dit in samenwerking met de Sales Managers
- Je rapporteert aan de Customer Service Lead.