Functieomschrijving
- Als helpdesk engineer varieert je takenpakket elke dag. Aanvankelijk maak je tickets, behandel je vragen en los je betrekkelijk eenvoudige problemen op. Nadat je wat ervaring hebt opgedaan en opleidingen hebt gevolgd, neem jij de moeilijkere problemen voor je rekening, ook die waar anderen niet wijs uit raken.
- Eerstelijns ondersteuning voor eindgebruikers per telefoon, chat en mail.
- Aanspreekpunt voor de klant.
- Bij elk probleem bepaal je zelf de prioriteit en escaleer je indien nodig.
- Lopende cases zelfstandig opvolgen.
- Klanten informeren over het verloop en het einde van een case.
- Documenteren van je acties voor jezelf en je collega's.
- Het vakgebied verandert voortdurend. Je moet dus volgen wat er in de sector gebeurt en constant aan je vaardigheden schaven om bij te blijven.
Profiel
- Je hebt een technische achtergrond.
- Vrienden kennen je voor je kennis in IT en technologie.
- Je werkt resultaatgericht, nauwkeurig en ordelijk.
- Na standaard kantooruren of in het weekend eens bijspringen vind je niet erg.
- Je bent pragmatisch, luistervaardig en klantgericht.
- Altijd rustig blijven en goed kunnen communiceren zijn een basisvereiste.
- Nederlands en Engels rollen vloeiend van je tong, een mondje Frans is een plus.
Wij bieden
- Je uitvalsbasis is Gent met een mogelijkheid tot deeltijds thuiswerk. In onze niet alledaagse werkomgeving zal je al snel de familiaire sfeer die er hangt voelen.
- Je krijgt al snel veel autonomie en ruimte om je agenda zelf in te vullen.
- In de loop van tijd krijg je meer verantwoordelijkheid en zelf doorgroeien naar andere IT functies.
- Dat doe je natuurlijk niet alleen voor het plezier maar ook voor het uitgebreid loonpakket.