Functieomschrijving
- Je staat in voor het opvolgen van klanten en voor het bewaken van gemaakte afspraken (promo's versturen en opvolgen, seizoen producten voorstellen, productfiches opmaken...).
- Je ondersteunt de Account Managers op administratief en commercieel vlak.
- Je beantwoordt klantenvragen met een constante focus op een premium klantentevredenheid.
- Je houdt toegewezen klantendossiers up to date als basis voor een goed accountbeheer.
- Je werkt in SAP voor het registreren van gegevens (tarieven, kortingen, klantengegevens,...) en voor het consulteren van productvoorraad, forecast, verpakkingen,...
Profiel
- Je bent een zoetebek met een talent voor administratieve en commerciële ondersteuning.
- Je kan je vlot uitdrukken in het Nederlands en Frans. Andere talen zijn een sterke troef.
- Je beschikt over een commerciële spirit en kan proactief werken.
- Je bent stressbestendig en kan onder druk de juiste prioriteiten bepalen zonder nauwkeurigheid uit het oog te verliezen.
- Je hebt een goede kennis van MS Word, Excel en PowerPoint. Kennis van SAP is een plus.
Wij bieden
- Een job met een gevarieerd takenpakket in een internationaal gerenommeerd en geapprecieerd voedingsbedrijf met een duidelijke visie op de toekomst.
- Je wordt beloond met een marktconform salarispakket aangevuld met extralegale voordelen (maaltijdcheques, pc, groepsverzekering, hospitalisatieverzekering...) afgestemd op jouw ervaring.
- Je geniet van een filevrije omgeving, thuiswerkmogelijkheden én glijdende uren.
- Onbeperkt toegang tot een assortiment aan overheerlijke koekjes.
- Jaarlijkse activiteiten georganiseerd door het feestcomité.