Functieomschrijving
- Opstellen en onderhouden van een klantensegmentatie in een CRM pakket.
- Bepalen van een commerciële benadering en doelstellingen voor elk segment.
- Opvolgen van de realisatie van deze doelstellingen door het verkoopteam.
- Beheer van het onboardingsproces van nieuwe klanten.
- Acties opvolgen die voortkomen uit bezoekrapporten van verkopers.
- Opstart en beheer van het Experience Center.
- Opstellen van een concurrentieanalyse.
- Brand awareness en zichtbaarheid van merk creëren bij doelgroep en klanten.
- Ondersteuning bij ontwikkelen producten en diensten o.b.v. marketinginzichten en feedback sales team.
- Ondersteuning bij het verder ontwikkelen merkidentiteit, huisstijl en onderscheid vermogen.
- Aansturen van partners, marketingbureaus en freelance marketeers.
- Analyse van online traffic van de doelgroep.
- ...- Een job waarin je zelf je accenten kan leggen. Je krijgt veel ruimte voor inbreng van ideeën. En volop gelegenheid om jezelf te ontwikkelen en te groeien.