Functieomschrijving
Een functie die van strategisch belang is binnen de organisatie. Je ondersteunt de zaakvoerder bij het maken van offertes voor verhuringen en verleent administratieve ondersteuning. Je bent verantwoordelijk voor de gehele administratieve verwerking van verhuringen.
- Klanten en prospecten te woord staan en adviseren, dit zowel telefonisch als face to face.
- Uitwerken en opvolgen van offertes.
- Afhandelen van email en telefoongesprekken.
- Volledige administratieve afhandeling van verwerking van de verhuringsopdracht in het planningsysteem, de organisatie van de ophaling,... tot de uiteindelijke facturatie.
- Aanspreekpunt voor problemen bij klanten.
Profiel
- Een commerciële, klant en servicegerichte communicator.
- Een enthousiaste, flexibele en loyale teamplayer.
- Een pro actieve, productieve en resultaatgerichte doorzetter.
- Een enthousiast commercieel talent die de rust heeft 'het vak' te willen leren.
- Een accurate en administratief sterke medewerker.
- Goede communicatie vaardigheden waardoor je in staat bent goed te luisteren en gesprekken goed samen te vatten.
- Een snelle en accurate wijze van handelen.
- Een open leerhouding ten aanzien van nieuwe producten.
- Een eerste commerciële ervaring is een pluspunt.
- Microsoft Office en het internet hebben voor u weinig of geen geheimen.
- Je spreekt Nederlands/Frans en hebt een rijbewijs B.
- Je bent bereid in twee of drie week uurrooster te werken en op zaterdag te werken.
Wij bieden
- Een intensieve begeleiding, niet alleen tijdens de inwerkperiode.
- Een constante begeleiding en coaching, met een wekelijks werkoverleg.
- Een uitdagende en afwisselende functie in een enthousiast team.
- De mogelijkheid om jezelf constant te ontwikkelen en te trainen.
- De kans om met het bedrijf mee te groeien.