Vacature

Office Assistant

Referentie: 3198

Update: 26-09-2024

default

Peggy Crevits

Uw Contactpersoon

Solliciteer nu

Functieomschrijving

-Ontvangst en telefoon: Je bent het eerste aanspreekpunt voor bezoekers en zorgt voor een professionele afhandeling van telefoongesprekken met klanten en zakenpartners.-Offertes en administratie: Je stelt offertes op, vraagt transportprijzen aan, organiseert transporten en biedt ondersteuning in verkoopdossiers.-Planning en coördinatie: Je werkt nauw samen met de werkplaatsverantwoordelijke om de planning op te volgen.-Correspondentie en documenten: Je maakt en volgt correspondentie op en voert diverse administratieve taken uit, inclusief boekhoudkundige input.

Profiel

-Je beheerst NL/FR/EN/DE goed, zowel mondeling als schriftelijk.-Je bent sterk met MS Office en leert snel nieuwe software.-Zelfstandig werken is geen probleem voor jou, maar je functioneert ook uitstekend in een team.-Je bent proactief, dynamisch, communicatief en stressbestendig.-Betrouwbaarheid, discretie en oog voor detail zijn jouw sterke punten.

Wij bieden

-Een boeiende job met afwisseling en internationale contacten.-Een aantrekkelijk salaris op basis van je ervaring en prestaties.-Voltijds of 4,5/5 contract met onbepaalde duur.-Vast contract na interim periode.

Ik wil deze job!

Bel ons op bovenvermeld nummer voor een afspraak of vul onderstaand formulier in en we contacteren je heel binnenkort!

In onze privacyverklaring informeren we je over de gegevens die wij verzamelen wanneer je onze website bezoekt en waarvoor we die gebruiken. Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA, hierbij zijn de Google Privacy Policy en Servicevoorwaarden van toepassing.