Functieomschrijving
- Je adviseert de klant over producten en/of diensten van Telenet. Je optimaliseert waar nodig.
- Je adviseert de klant bij de aankoop van hun nieuwe smartphone.
- Je beantwoordt op klantvriendelijke en proactieve manier vragen van klanten.
- Je geeft professioneel advies en verleent een kwaliteitsvolle dienst na verkoop.
- Je bent verantwoordelijk voor de opvolging en herstellingen van defecte smartphones.
Profiel
- Bij voorkeur heb je al ervaring in een salesfunctie binnen telecom achter de rug.
- Je hebt een passie voor alles wat te maken heeft met GSM/Smartphone, telefonie, media en informatica.
- Charismatisch persoon met een motiverende invloed op je omgeving.
- Je bent een enthousiast en dynamisch type en je bent in staat om dit over te brengen naar de klant.
- Je werkt graag in vertrouwen en in een open en flexibele bedrijfscultuur.
- Je werkt snel nauwkeurig en met de grootste zorg voor kwaliteit.
- Je hebt een verzorgd voorkomen.
- Je spreekt Nederlands. Kennis van Frans is een pluspunt, zeker geen must.
- Op zaterdag werken is voor jou geen probleem.
Wij bieden
- Je gaat aan het werk voor een dynamisch en passioneel bedrijf dat steeds een luisterend oor heeft voor zijn klanten en werknemers.
- Je ontvangt een competitief loon en kunt rekenen op een pakket aan extralegale voordelen.
- Je werkt op maandag tot vrijdag en op zaterdag. Ter compensatie voor je zaterdagwerk heb je een vrije dag tijdens de week en dit in onderling overleg.
- Je kan onmiddellijk starten.
- Een dynamische job met veel variatie, uitdagingen en doorgroeimogelijkheden.
- Je komt terecht in een jong en hecht team, waar vriendelijkheid en behulpzaamheid belangrijke waarden zijn.